dijous, 20 d’octubre del 2016

Festa de pijames i un RUMS

Per si algú  no ho sap, el passat cap de setmana va tenir lloc la trobada costurera de l’any. Vaig tenir la sort d’anar al Sewing Camp 2016 i vaig conèixer 40 blogueres fantàstiques. Bé, 40 no, perquè a un parell les vaig conèixer una setmana abans.
Por si alguien no lo sabe, el fin de semana pasado tuvo lugar el encuentro costurero del año. Tuve la suerte de ir al Sewing Camp 2016 y conocí a 40 blogueras fantásticas. Bueno, 40 no, porque a un par las conocí una semana antes.

Resulta que Gloria de LaGlorieta viu a la ciutat del costat de la meva, i tenia previst anar als Encants la setmana anterior al Sewing Camp. Ja sabeu que tinc fòbia a les compres (cagadubtes que és una) i ella va dir que en un parell d’hores m’ho arreglava. Us puc dir que és una terapeuta fantàstica perquè vaig tornar carregada... A més fins allà es va acostar Eva de Eva cose sola i la vam poder saludar un momentet.
Resulta que Gloria, de La Glorieta vive en la ciudad de al lado de la mía, y tenía previsto ir a Encants la semana anterior al Sewing Camp. Ya sabéis que tengo fobia a las compras (indecisa que es una) y ella me dijo que en un par de horas me lo arreglaba. Os puedo decir que es una terapeuta fantástica porque volví cargada… Además se acercó Eva de Eva cose sola y la pudimos saludar un momentito.

I als Encants va sorgir l’amor. Una roba fantàstica, ideal per fer-nos un pijama per estrenar a la súper trobada. No és bonica?
Y en Encants surgió el amor. Una tela fantástica, ideal para hacernos un pijama por estrenar en el súper encuentro. ¿No es bonita? 
Si no puc dormir, a comptar / Si no puedo dormir, a contar
Vaig pensar que era l’ocasió ideal per tirar-me a la piscina i fer-me la meva primera peça de roba. El patró ideal, calcat del pijama més còmode que tinc per casa, però versió millorada.
Pensé que era la ocasión ideal para tirar-me a la piscina y hacerme mi primera pieza de roba. El patrón ideal, calcado del pijama más cómodo que tengo por casa, pero en versión mejorada. 
Pues así mismo / Doncs així mateix
La cintura gegant per tapar bé l’esquena, on sempre m’agafa fred, i punys perquè no pugi durant la nit.
La cintura gigante para tapar bien la espalda, donde siempre me coge frío, y puños para que no se suba durante la noche. 
Porfi, que em quedi bé / Porfi, que me quede bien
Això no hi ha qui ho mogui / Esto no hay quien lo mueva 
El pijama ideal per passar el dia a casa fent coses (nota mental: la propera vegada amb butxaca).
El pijama ideal para pasar el día en casa haciendo cosas (nota mental: la próxima vez con bolsillo).
Fent veure que cuino / Haciendo que cocino
Fent veure que llegeixo / Haciendo que leo
I quina va ser la nostra sorpresa quan vam veure que Costurera de retales també havia fet servir la mateixa roba que nosaltres. Així que aprofitem per fer un post conjunt a RUMS.
Y cuál fue nuestra sorpresa cuando vimos que Costurera de retales también había utilizado la misma tela que nosotras. Así que aprovechamos para hacer un post conjunto en RUMS.
 
Trio d'ovelles / Trio de ovejas
La festa de pijames va ser memorable!!!
La fiesta de pijamas fue memorable!!
Noche loca!!!

16 comentaris:

Iolanda ha dit...

Ets la bomba! M encanta el pijama extra-alt, m encanten les poses cuinant i llegint...i m encantes Tu!!
Filsanddraps

Peus D'ànec ha dit...

La primera de moltes mes costures de roba per a tu!!!! I mes ara que tens la over a punt.

vanaehsa ha dit...

Enhorabona per la teva primera peça de roba!! Se t'acaba d'obrir un món infinit de possibilitats i ara ja no hi haurà qui et pari! :-)

lacostureraentrometida ha dit...

Que chulas las ovejitas! Has sido un gran descubrimiento, que lo sepas! Me ha encantado conocerte!

Alhana ha dit...

Jo em pensava que sabies cosir roba! No em digues que ha sigut la teua primera peça perquè no m'ho crec. Està genial aquest pijama!!! A mi també m'agraden amb punys per a no passar fred a les cames. Molt fan de la tela de ovelles... ha sobrat? :D

Merche Kushona ha dit...

que tules les ovelletes!!! m'encanta la tela i m'encanta llegar-te ara que ja et conec, es com si t'estigués sentint parlar, jejej

Vicky - Nina de Drap ha dit...

Anims!! Et volem veure per Rums moltes més setmanes!!

Marujadas de Peluchona ha dit...

Maria, quina il·lusió haver-te conegut. De bibliotecària a bibliotecària, ¡ho hem aconseguit!!!!!, aquest cap de setmana no se'ns va escapar cap shhhhhhhhhhh d'aquells de deformació professional. Ara, a trepitjar a fons el pedal de la over, un pic comences ja no pots parar ajajjaajajajajaj. Ens veiem segur en algun altre moment. Petonets!!!!!!

Marilia ha dit...

Una monería el pijama!!! Me encanta y ver lo bien que lo habéis pasado, aún más. jejejejeje

Mi Pura Vida ha dit...

Aixxx que maco! Com tu! Ets una persona encantadora! M'alegro molt de coneixer-te!

Linet Lílula ha dit...

Els ronyons s'han de protegir!!!! Jejejeje
M'encanten els teus pantalons!!! Volem més!!! Que no te pare nadie!!!!

Malihma ha dit...

T?han quedat super be! Ets la canya!! Ara la over traurà fum!!

UVeOriginal ha dit...

Valeee es la segunda vez que comento, desde movil metí una parrafada y no se publicó, jejeje
Tu eres mi gran descubrimiento del sewing, eres GENIAL.
Tu pijama cuello alto la caña y tu mas jejeje
A pisar a fondo esa over puesta a punto eh! te quiero ver mucho por rums.

muacs

eva cose sola ha dit...

Un pijama total! Soy feliz de haber coincidido contigo en el SC, eres una tia genial!

Las cositas de Cris ha dit...

Me encanta esa tela es genial para un pijama y lo has hecho perfecto para ir cómoda por casa que es lo más importante para un pijama.
Decirte que tenía muchísimas ganas de conocerte siempre siempre siempre me hacías reír con tus comentarios, en persona todavía a sido mucho mejor eres genial.
Ese cafelito hay que hacerlo.
Y a darle a la over que lo llevas super bien!!!
Un besazo guapetona!!!

Mei, fet amb amor ha dit...

Quina sort haver-te conegut!!!! Ets la canya!!
Aquest pijama és xulíssim!! La tema m'encanta! A veure si ens vas ensenyant els progressos amb la over i amb les costures pròpies!!!
Una super abraçada!!