dijous, 25 de juny del 2015

Canvis

Entro en un procés de canvis motivada per una qüestió principalment: he acabat (espero) la carrera. S'han acabat els deures, les pràctiques, els dies devant l'ordinador durant hores...

Amb aquest temps diponible per mi, em puc dedicar al llibres, la música, i, sobretot, la costura!

No ho sabeu, però tinc un odi absolut a comprar roba, així que sempre vaig feta un desastre, i, aprofitant que avui fa 40 anys que vaig nèixer, m'he proposat canviar també això. Seguiré odiant anar a comprar, però potser serà més fàcil si el que compro són robes per cosir-me jo la roba. 


Per començar, ja m'he cosit un estoig (sempre van bé), amb un estil totalment diferent al que m'acostuma a agradar, i aprofito per ensenyar-lo al RUMS.


Ja que parlem de canvis, al menys que és noti, no?


Entro en un proceso de cambios motivada por una cuestión principalmente: he acabado (espero) la carrera. Se han acabado los deberes, las prácticas, los dias delante del ordenador durante horas...
Con este tiempo disponible para mi, me puedo dedicar a los libros, la música y, sobretodo, la costura!
No lo sabéis, pero tengo un odio absoluto a comprar ropa, así que siempre voy hecha un desastre, y aprovechando que hoy hace 40 años que nací, me he propuesto cambiar también esto. Seguiré odiando ir a comprar, pero al menos será más fácil si lo que compro son telas para coserme yo la ropa.
Para empezar, ya me he cosido un estuche (siempre van bien), con un estilo totalmente difernte al que me suele gustar, y aprovecho para enseñarlo en RUMS.
 Ya que hablamos de cambios, al menos que se note, no?

9 comentaris:

Rosa ha dit...

Muchas felicidades , es maravilloso y deseando que encuentres trabajo pronto y disfruta mucho de la costura y las demás aficiones.Ya te veo diseñando .

Nekane ha dit...

Pues felicidades!!! por el cumpleaños y por la carrera...buenos propósitos y bonito estuche!!

Las cositas de Cris ha dit...

Muchas felicidades !!! Muy buenos propósitos !! A mí cada vez me da más pereza meterme en los vestidores pequeños de las tiendas, quitarme la ropa, mirar la cortina que no se te abra , calor.. bueno ese infierno jajajaj .
El neceser muy bonito y super bien la cremallera, así que ahora a coser para tí !!1

Besitos!!!

La Modistilla Valiente ha dit...

¡Muchas felicidadeeeees! Un estuche muy chulo. Me parece un propósito estupendo (a mí cada vez me da más pereza comprarme ropa). A por telas... ¡Y a coser ropa preciosa!

La Tonta the Taylor ha dit...

Si t'has de cosir tu i fer roba... que els Deus t'agafin confessada. Jo crec que se n'ha de saber i que és un tema que no només es tracta de voluntat. A mi (i com podries comprovar si passes per casa La Tonta) comprar (en general) és una de les activitats que més em distreu.

Per altra banda, enhorabona pel tema de la carrera no? Jo trobo massa a faltar els anys d'universitat.

una salutació!

z ha dit...

Felicitats! Uni acabada...no hauràs estudiat disseny tèxtil o moda que ens anirien super bé 😉😉😉 l'estoig molt cuco i t'anima a cosir-te per tu mateixa...la satisfacció es increïble!

Petons

Isabel

La Porta Màgica by Tatiana Supervia ha dit...

ole ole i ole, m encanta com queda y a ra toca disfrutar una mica!!!
molts petons i felicitatas perque t ha quedat genial!!
ganes de cosir per fi!

petons
tati

SOL ha dit...

Qué bien lo de tu carrera terminada y lo de tu propósito de hacerte la ropa. Es una buena decisión sin duda. Yo ya no compro nada todo lo que llevo llega a casa en modo tela y luego lo convierto en tela sin pasar por la caja del señor Amancio. Y te aseguro que mola, las mangas miden lo que tienen que medir y todo está bajo control. Menuda suerte saber coser!! Bss

Desmadejalamadeja ha dit...

Moltes felicitats per acabar la carrera! A mi també m'encantaria fer-me la meva roba, o millor encara fer-li als meus fills... Potser algun dia, quan sapiga mes... La bosseta de la foto es molt maca, t'ha quedat molt be. Ja ens ensenyaras el que t'has fet. Una abraçada